Kampagner
- Hjem ›
- Bureauer ›
- Kampagner
SmartResponses Key Account Managers er eksperter i at gennemtænke de bedst mulige kampagnesetups for performance-baserede kampagner, herunder såvel kreativer, layout og spørgeteknik.
Gennem vore affiliate-programmer samarbejder vi med såvel bureau som kunde om at skabe en længerevarende relation med fokus på løbende optimering. Vi ved, at et affiliateprogram mister momentum og at der går ”metaltræthed” i programmet, hvis ikke der sker løbende udskiftning af budskaber, spørgeskema-setup og kreativer.
Segmenterede og målrettede e-mail-kampagner (1-to-1)
Med vores pre-segmenterede forbrugerdatabase kan budskaber målrettes forbrugere, der falder ind i annoncørens primære eller sekundære målgruppe – og vores data går ud over simpel demografi. Vi kan således finde frem til en helt specifik brugeradfærd eller brugerkarakteristika, herunder bl.a. ryger/ikke-ryger, diabetiker/ikke-diabetiker eller hvilken type boliglån brugeren har.
TOTAL REACH
På tværs af databaserne kan være overlap. Ved løbende stikprøvekontrol er denne konstateret til at ligge mellem 24-28%. Der er ikke mulighed for at undgå dette overlap og prissætningen tager henyn til dette forhold.
Det er ikke i alle databaser at brugerne kan nedbrydes i nedenstående segmenter, hvorfor der kan være uoverensstemmelser mellem totaler i segmentet og TOTAL REACH.
GEOGRAFI* | SEGMENT | ANTAL |
| ØSTDANMARK | |
VESTDANMARK | |
STORKØBENHAVN | (postnr. 0900-4000) |
*Databasen kan brydes ned på enkelte postnumre |
FAMILIEN | SEGMENT | ANTAL |
|  HAR BØRN | |
 HAR BIL* | (*Bilsegmentet kan nedbrydes på bilmærke) |
BOLIGFORHOLD | SEGMENT | ANTAL | SEGMENT | ANTAL |
| HUSEJER | | LEJLIGHEDSLEJER | |
HUSLEJER | | ANDELSBOLIG | |
LEJLIGHEDSEJER | | GÅRDEJER | |
KØN & ALDER | SEGMENT | TOTAL | 25-45 år | Over 45 år |
|  KVINDER | | | |
 MÆND | | | |
FERIE / REJSE | SEGMENT | TOTAL |
| Rejseinteresseret | |
Når vi har defineret det bedste segment, samarbejder vi med bureau og kunde om at udarbejde de kreativer, der bedst muligt brander annoncøren og maksimerer antallet af konverteringer.
Eksempler på sådanne strategiske kampagner:
- Invitere brugere til at deltage i konkurrencer
- Lave tilpassede surveys (til markedsresearch/til at indsamle kvalitets-leads)
- Specifikke mål for Facebook-applikationer
- Tilmeldinger til nyhedsbreve
- Rejsepakker med begrænset tidsperiode
- Drive trafik til microsites
- Geo-targeting og/eller konkret behavioral targeting
Vores team af erfarne Key Account Managers fungerer som din strategiske samarbejdspartner og udarbejder gerne betingelsesløse ideoplæg.
Kontakt SmartResponse i dag
for mere information
Læs mere om vores
udbud af kampagner