Kreativ Afdeling
Grafisk Design
- Hjem ›
- ANNONCØRER ›
- Grafisk Design
Vi designer bannerannoncer, 1-to-1 e-mails og microsites med en tilpasset ordrebekræftelsesside for vores annoncører.
Bannerannoncer:
- Call to action-funktion – fx “Klik her” eller “Tilmeld dig”
- Landing page – vær sikker på at bannere linker til den mest relevante side for at øge antallet af konverteringer
- Anvend billeder til at få opmærksomhed – billeder øger antallet af klik og konverteringer
- Anvend standard bannerformater
- Farvevalg – vi ved, hvilke farver der konverterer bedst
Forskellige annonceformater:
80x80 |
300x250 |
160x600 |
468x60 |
930x180 |
125x125 |
400x400 |
140x350 |
728x90 |
Se eksempler her.
1-to-1 e-mails:
- Hold designet enkelt og med et klart fokus på call to action
- Test hvordan grafikken ser ud i forskellige browsere
- Undgå lange tekster – hold dig til korte, tilpassede tekster med call to action
- Anvend stærke og relevante formuleringer i emnelinjen (subject)
Microsite:
- Tænk over størrelsen på og omfanget af dit microsite, og sørg for, at teksten er kort og relevant
- Sørg for at emnet og informationen på micrositet er letforståelig
- Muligheden for at konvertere skal være nem og lettilgængelig
- Afsender (dit brand) skal tydeligt fremgå på micrositet