Kreativ Afdeling

Grafisk Design

Vi designer bannerannoncer, 1-to-1 e-mails og microsites med en tilpasset ordrebekræftelsesside for vores annoncører.

Bannerannoncer:

  • Call to action-funktion – fx “Klik her” eller “Tilmeld dig”
  • Landing page – vær sikker på at bannere linker til den mest relevante side for at øge antallet af konverteringer
  • Anvend billeder til at få opmærksomhed – billeder øger antallet af klik og konverteringer
  • Anvend standard bannerformater
  • Farvevalg – vi ved, hvilke farver der konverterer bedst

Forskellige annonceformater:

80x80

300x250

160x600

468x60

930x180

125x125

400x400

140x350

728x90

Se eksempler her.

1-to-1 e-mails:

  • Hold designet enkelt og med et klart fokus på call to action
  • Test hvordan grafikken ser ud i forskellige browsere
  • Undgå lange tekster – hold dig til korte, tilpassede tekster med call to action
  • Anvend stærke og relevante formuleringer i emnelinjen (subject)

Microsite:

  • Tænk over størrelsen på og omfanget af dit microsite, og sørg for, at teksten er kort og relevant
  • Sørg for at emnet og informationen på micrositet er letforståelig
  • Muligheden for at konvertere skal være nem og lettilgængelig
  • Afsender (dit brand) skal tydeligt fremgå på micrositet

UDVALGTE ANNONCØRER

  • Bonnier Publications
  • Arla
  • Lovefilm.com
  • Peugeot
  • Canal Digital
  • TDC
  • Yves Rocher
  • BT
  • Vattenfall
  • Fiat
  • Telenor
  • Volkswagen
  • OK
  • Viasat
  • Norwegian