E-mail Marketing
- Hjem ›
- ANNONCØRER ›
- E-mail Marketing
Markedsfør dit BRAND med 1-to-1 e-mail-kampagner
E-mail marketing er løsningen for annoncører, der ønsker at komme i direkte kontakt med deres forbrugere. Brand’ede e-mails giver direkte og uforstyrret kommunikation med de forbrugere, der er vigtigst for dit brand.
Vores tilgang til permission marketing er som udgangspunkt at sende relevante beskeder til relevante målgrupper. Det gør vi ved at segmentere og få tilladelse til at markedsføre udvalgte produkter overfor forbrugere, der matcher din ønskede målgruppe.
Med vores pre-segmenterede forbrugerdatabase kan du målrette dit budskab til forbrugere, der allerede er interesserede i at modtage beskeder om, hvad du markedsfører.
Vores data går ud over simpel demografi. Vi kan således finde frem til specifik brugeradfærd efter dine ønsker, herunder bl.a. ryger/ikke-ryger eller diabetiker/ikke-diabetiker.
Se også mere om Behavioral 1to1
mail gennem Den Blå Avis
TOTAL REACH
På tværs af databaserne kan være overlap. Ved løbende stikprøvekontrol er denne konstateret til at ligge mellem 24-28%. Der er ikke mulighed for at undgå dette overlap og prissætningen tager henyn til dette forhold.
Det er ikke i alle databaser at brugerne kan nedbrydes i nedenstående segmenter, hvorfor der kan være uoverensstemmelser mellem totaler i segmentet og TOTAL REACH.
GEOGRAFI* | SEGMENT | ANTAL |
| ØSTDANMARK | |
VESTDANMARK | |
STORKØBENHAVN | (postnr. 0900-4000) |
*Databasen kan brydes ned på enkelte postnumre |
FAMILIEN | SEGMENT | ANTAL |
|  HAR BØRN | |
 HAR BIL* | (*Bilsegmentet kan nedbrydes på bilmærke) |
BOLIGFORHOLD | SEGMENT | ANTAL | SEGMENT | ANTAL |
| HUSEJER | | LEJLIGHEDSLEJER | |
HUSLEJER | | ANDELSBOLIG | |
LEJLIGHEDSEJER | | GÅRDEJER | |
KØN & ALDER | SEGMENT | TOTAL | 25-45 år | Over 45 år |
|  KVINDER | | | |
 MÆND | | | |
FERIE / REJSE | SEGMENT | TOTAL |
| Rejseinteresseret | |
Når vi har defineret det bedste segment for din kampagne, arbejder vi sammen med vores annoncører på at lave annoncer, der med et tydeligt budskab vil maksimere antallet af konverteringer. Ligeledes tester vi den grafiske fremstilling i alle browsere og e-mail-servere for at opnå den bedste brugeroplevelse.
Læs mere om vores
1-to-1 e-mail-kampagner
Læs mere om
e-mail marketing