Cost per Click (CPC)
- Hjem ›
- ANNONCØRER ›
- Kampagnetyper ›
- CPC
Få trafik til dit website
Med denne type kampagne får annoncøren mulighed for at få trafik til en bestemt webside og kun betale for de klik, kampagnen genererer.
Klikprisen varierer afhængigt af kampagnens budskab og form.
Vi kan tilbyde CPC-kampagner, hvor leads er genereret af:
- Surveys
- Gennem vores affiliate-netværk
- Interne e-mail-lister
- Eksterne e-mail-lister
Eksempel på kampagne
Sopexa har i samarbejde med SmartResponse udviklet en branding-kampagne for Rivesalte-vin baseret på en CPC-pris.
Trafikken fra kampagnen er blevet genereret gennem segmenterede 1-to-1 e-mails, et microsite med separat konkurrence, der indsamlede e-mail-adresser, samt tekstlinks gennem en række forskellige e-mail-lister i SmartResponse-netværket.
1-to-1 e-mails:
Landing page / microsite hvor e-mail-tilladelse bliver indsamlet:
Workflow:
- Kreativt materiale (1-to-1 e-mails, microsite og tekst) er udarbejdet af og hostes af SmartResponse
- Indsamling af e-mail-adresser til kampagneformål foretages af SmartResponse
- Leads uploades til Sopexas database i kampagneperioden
Hvem kører CPC-kampagner hos SmartResponse?
En virksomhed, der tilbyder forbrugslån, har valgt at supportere en aktiv CPA-kampagne (pris per låneansøgning) med en klikaftale
Sopexa har lavet en klikkampagne med omdrejningspunkt i 1-to-1 e-mails, tekstbaserede e-mails og et microsite til at indsamle leads
BRFkredit køber trafik til deres online-konkurrencer, hvor de genererer telemarketing-leads
Ud over en CPO-kampagne kører en dansk udbyder af parabol-tv en klikkampagne for at øge trafikken
|