Cost per Click (CPC)

Få trafik til dit website

Med denne type kampagne får annoncøren mulighed for at få trafik til en bestemt webside og kun betale for de klik, kampagnen genererer.

Klikprisen varierer afhængigt af kampagnens budskab og form.
Vi kan tilbyde CPC-kampagner, hvor leads er genereret af:

  • Surveys
  • Gennem vores affiliate-netværk
  • Interne e-mail-lister
  • Eksterne e-mail-lister

Eksempel på kampagne

Sopexa har i samarbejde med SmartResponse udviklet en branding-kampagne for Rivesalte-vin baseret på en CPC-pris.

Trafikken fra kampagnen er blevet genereret gennem segmenterede 1-to-1 e-mails, et microsite med separat konkurrence, der indsamlede e-mail-adresser, samt tekstlinks gennem en række forskellige e-mail-lister i SmartResponse-netværket.

1-to-1 e-mails:

Landing page / microsite hvor e-mail-tilladelse bliver indsamlet:

Workflow:

  • Kreativt materiale (1-to-1 e-mails, microsite og tekst) er udarbejdet af og hostes af SmartResponse
  • Indsamling af e-mail-adresser til kampagneformål foretages af SmartResponse
  • Leads uploades til Sopexas database i kampagneperioden



Hvem kører CPC-kampagner hos SmartResponse?

En virksomhed, der tilbyder forbrugslån, har valgt at supportere en aktiv CPA-kampagne (pris per låneansøgning) med en klikaftale

Sopexa har lavet en klikkampagne med omdrejningspunkt i 1-to-1 e-mails, tekstbaserede e-mails og et microsite til at indsamle leads

BRFkredit køber trafik til deres online-konkurrencer, hvor de genererer telemarketing-leads

Ud over en CPO-kampagne kører en dansk udbyder af parabol-tv en klikkampagne for at øge trafikken

UDVALGTE ANNONCØRER

  • Bonnier Publications
  • Arla
  • Lovefilm.com
  • Peugeot
  • Canal Digital
  • TDC
  • Yves Rocher
  • BT
  • Vattenfall
  • Fiat
  • Telenor
  • Volkswagen
  • OK
  • Viasat
  • Norwegian