Behavioral Targeting

Målrettede e-mails: Nå din målgruppe


Segment: Børnefamilier


Segment: Kvinder 30-50 år


Segment: Arbejdsområde

SmartResponse kan p.t. nå omkring 1,5 millioner danskere gennem vores egne databaser samt partner-databaser.

SmartResponse tilbyder annoncører en unik mulighed for at nå den rigtige målgruppe med segmenterede e-mails (også kaldet 1-to-1 e-mails).

Vores tretrinstilgang nedenfor sikrer vores annoncører gode resultater:

 

Vores mail-lister kan målrettes på en række forskellige variabler, såsom:


  • Alder
  • Postnummer
  • Interesseområder
  • Køn
  • Jobtype
  • Familie vs. Ingen børn
Behavioral targeting:

SmartResponse tilbyder dig muligheden for at nå din målgruppe baseret på meget avancerede variabler. For eksempel:

  • Ryger/Ikke-ryger
  • Diabetiker/Ikke-diabetiker
  • Oliefyr
  • Forsikringsselskab eller bank
  • Boligtype
  • Personlig indkomst

 

TOTAL REACH

På tværs af databaserne kan være overlap. Ved løbende stikprøvekontrol er denne konstateret til at ligge mellem 24-28%. Der er ikke mulighed for at undgå dette overlap og prissætningen tager henyn til dette forhold.
Det er ikke i alle databaser at brugerne kan nedbrydes i nedenstående segmenter, hvorfor der kan være uoverensstemmelser mellem totaler i segmentet og TOTAL REACH.

GEOGRAFI*

SEGMENT

ANTAL

ØSTDANMARK
VESTDANMARK
STORKØBENHAVN (postnr. 0900-4000)
*Databasen kan brydes ned på enkelte postnumre

FAMILIEN

SEGMENT

ANTAL

baby
HAR BØRN
car
HAR BIL*
 (*Bilsegmentet kan nedbrydes på bilmærke)

BOLIGFORHOLD

SEGMENT

ANTAL

SEGMENT

ANTAL

HUSEJERLEJLIGHEDSLEJER
HUSLEJERANDELSBOLIG
LEJLIGHEDSEJERGÅRDEJER

KØN & ALDER

SEGMENT

TOTAL

25-45 år

Over 45 år

woman
KVINDER
man
MÆND

FERIE / REJSE

SEGMENT

TOTAL

Rejseinteresseret

Hvem kører målrettede e-mail-kampagner gennem SmartResponse?

En italiensk virksomhed i autobranchen inviterede 180.000 danskere til åbent hus


En dansk kursusudbyder, der har specialiseret sig i projektorienteret læring, inviterede studerende til møder i forskellige europæiske byer

En fastfood-kæde inviterede 200.000 danskere til Legoland

Et dansk olieselskab har fundet husejere, der har oliefyr

Et stort dansk mejeriselskab nåede ud til 100.000 kvinder mellem 20-50 år og informerede dem om et nyt mejeriprodukt

Et sydeuropæisk turistbureau inviterede 300.000 svenskere til at deltage i en konkurrence om at vinde en tur til Mallorca

UDVALGTE ANNONCØRER

  • Bonnier Publications
  • Arla
  • Lovefilm.com
  • Peugeot
  • Canal Digital
  • TDC
  • Yves Rocher
  • BT
  • Vattenfall
  • Fiat
  • Telenor
  • Volkswagen
  • OK
  • Viasat
  • Norwegian