1to1 mail
- Hjem ›
- ANNONCØRER ›
- 1to1 mail
Målrettede e-mails: Nå din målgruppe
 Segment: Børnefamilier
|

Segment: Kvinder 30-50 år
|

Segment: Arbejdsområde
|
SmartResponse kan p.t. nå omkring 1,5 millioner danskere gennem vores egne databaser samt partner-databaser.
SmartResponse tilbyder annoncører en unik mulighed for at nå den rigtige målgruppe med segmenterede e-mails (også kaldet 1-to-1 e-mails).
Vores tretrinstilgang nedenfor sikrer vores annoncører gode resultater:
Vores mail-lister kan målrettes på en række forskellige variabler, såsom:
- Alder
- Postnummer
- Interesseområder
- Køn
- Jobtype
- Familie vs. Ingen børn
Behavioral targeting:
SmartResponse tilbyder dig muligheden for at nå din målgruppe baseret på meget avancerede variabler. For eksempel:
- Ryger/Ikke-ryger
- Diabetiker/Ikke-diabetiker
- Oliefyr
- Forsikringsselskab eller bank
- Boligtype
- Personlig indkomst
TOTAL REACH
På tværs af databaserne kan være overlap. Ved løbende stikprøvekontrol er denne konstateret til at ligge mellem 24-28%. Der er ikke mulighed for at undgå dette overlap og prissætningen tager henyn til dette forhold.
Det er ikke i alle databaser at brugerne kan nedbrydes i nedenstående segmenter, hvorfor der kan være uoverensstemmelser mellem totaler i segmentet og TOTAL REACH.
GEOGRAFI* | SEGMENT | ANTAL |
| ØSTDANMARK | |
VESTDANMARK | |
STORKØBENHAVN | (postnr. 0900-4000) |
*Databasen kan brydes ned på enkelte postnumre |
FAMILIEN | SEGMENT | ANTAL |
|  HAR BØRN | |
 HAR BIL* | (*Bilsegmentet kan nedbrydes på bilmærke) |
BOLIGFORHOLD | SEGMENT | ANTAL | SEGMENT | ANTAL |
| HUSEJER | | LEJLIGHEDSLEJER | |
HUSLEJER | | ANDELSBOLIG | |
LEJLIGHEDSEJER | | GÅRDEJER | |
KØN & ALDER | SEGMENT | TOTAL | 25-45 år | Over 45 år |
|  KVINDER | | | |
 MÆND | | | |
FERIE / REJSE | SEGMENT | TOTAL |
| Rejseinteresseret | |
Hvem kører målrettede e-mail-kampagner gennem SmartResponse?
En italiensk virksomhed i autobranchen inviterede 180.000 danskere til åbent hus

En dansk kursusudbyder, der har specialiseret sig i projektorienteret læring, inviterede studerende til møder i forskellige europæiske byer

En fastfood-kæde inviterede 200.000 danskere til Legoland

Et dansk olieselskab har fundet husejere, der har oliefyr

Et stort dansk mejeriselskab nåede ud til 100.000 kvinder mellem 20-50 år og informerede dem om et nyt mejeriprodukt

Et sydeuropæisk turistbureau inviterede 300.000 svenskere til at deltage i en konkurrence om at vinde en tur til Mallorca

|